Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с централата на ербега

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с централата на ербега

    Лампата светна,изтрих грешката,но пак я записва,свалих кората в краката на пасажера и централата беше подгизнала в антифриз,радиаторчето е сменено и това са следи от преди това,въпроса ми е централата трябва по номер да отговаря или това е без значение,колата е с 4 ербега.
    166 3.0 V6 226кс и 155 1.7TS 115кс-евридейката.

  • #2
    http://clubalfaromeo.com/forum/showp...09&postcount=1

    Виж тук колега,
    Обяснено е прекрасно как стават нещата.
    Аз имах същия проблем,и вече е решен :cheers
    Успех!
    Last edited by dakata; d.m.y г., 07:10.
    ALFA 166 2.0TS-хубавицата
    Fiat Ritmo 125TC ABARTH-нека силата на ABARTH бъде с теб
    PEUGEOT 206 1,4HDI(служебното) егати пауъра
    Дачия Логан 1.6 power injection-с ГАС

    Comment


    • #3
      Аз проблема с кантара на пасажерската седалка съм го решил отдавна по посочения начин,но сега проблема е от антифриз и май е в самата централа.
      166 3.0 V6 226кс и 155 1.7TS 115кс-евридейката.

      Comment


      • #4
        Отвори централата и подсуши платката, ако се е наквасила, но най-вече почисти буксата и, защото тя със сигурност е зеленясала.

        Твърде е вероятно това да оправи нещата.

        Не забравяй да вършиш всичко това при откачен акумулатор.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Точно,буксата беше зеленясала,пичистих я и я напръсках с контактен спрей,но след 10мин.пак записва грешката,може и да ае оправи ако подсуша централата,но като гледам къде е навряна не е ли по добре да я заменя?

          Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk
          166 3.0 V6 226кс и 155 1.7TS 115кс-евридейката.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Trenkata Покажи съобщение
            Точно,буксата беше зеленясала,пичистих я и я напръсках с контактен спрей,но след 10мин.пак записва грешката,може и да ае оправи ако подсуша централата,но като гледам къде е навряна не е ли по добре да я заменя?

            Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk
            Ако демонтираш металната стойка на която са монтирани модулите над централата (крепи се на 2 болта М6 ниско долу откъм пасажерското място), ще ти е доста по-лесно да демонтираш централата.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Ок,ще пробвам така с промивка със спирт и подсушаване и ще пиша за резултата.
              166 3.0 V6 226кс и 155 1.7TS 115кс-евридейката.

              Comment


              • #8
                Колега кой номер грешка ти дава че при мен направо не ми дава да я изтрия И аз имам следи от предишни течове по централата
                ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                Comment


                • #9
                  Трябва да видя коя беше като номер иначе е за обтегачите на коланите ту левия,ту десния и това ме накара да погледна какво се случва зад ИЦС-а.
                  166 3.0 V6 226кс и 155 1.7TS 115кс-евридейката.

                  Comment


                  • #10
                    При мен алармата се палеше епизодично заради същата периферия. След обстойна проверка на коланите, стигнах до извода, че проблемът е в централата или в конектора и.

                    Външно имаше следи от антифриз:





                    Мислех, че е вероятно и вътре да се е наквасила и поради това я отворих. Вътре нямаше никакви поражения а и платката е добре защитена с лак:







                    Поради това се фокусирах само върху почистването на конектора и.

                    Не съм ползвал контактен спрей а само обезмаслител - Изопропанол. Освен това изстъргах с пинцета пиновете на централата и премахнах механично зелената гадост между тях.

                    В резултат от това, грешката не се е появявала до момента (поне 3 години).


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #11
                      Буксата изглежда абсолютно по същия начин,ще опитам да я почистя по добре и дано се оправи иначе смяна на централата.
                      166 3.0 V6 226кс и 155 1.7TS 115кс-евридейката.

                      Comment


                      • #12
                        Не е зле и да разглобиш женския конектор и да видиш, какво става вътре. Аз не съм го отварял, но съм почти сигурен, че вътре има някакви комутиращи пластини, които вероятно окъсяват пиновете, които стоят срещу тия по-широките отвори (които влизат върху пласмасовите пишки откъм централата).


                        Това се практикува в подобни системи за да се окъси съответната верига след изключването и с цел предотвратяване на нежелано подаване на напрежение и съответно гърмежи.

                        Накратко - ако действително има комутиращи пластини вътре в буксата, то и те могат да правят мизерии. Щото, ако е така, то смяната на централата с друга, няма да реши проблема.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #13
                          Тогава какво трябва да направя?
                          166 3.0 V6 226кс и 155 1.7TS 115кс-евридейката.

                          Comment


                          • #14
                            Пробвай първо да почистиш буксата на централата. Ако това не помогне, разклоби женския конектор, виж каква е ситуацията вътре и ако действително има клеясали пластини, ги оправи.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #15
                              Ок,ще пробвам и ще пиша какво съм свършил.
                              166 3.0 V6 226кс и 155 1.7TS 115кс-евридейката.

                              Comment

                              Working...
                              X